نوشته شده توسط : jvnproc

تحصیل پزشکی در روسیه: روسیه یکی از مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین مقصد در جهان برای دانشجویان بین المللی پزشکی از اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا و استرالیا است. در پاسخ به تقاضای دانشجویان بین‌المللی پزشکی، اکثر دانشگاه‌های پزشکی برنامه‌های تحصیلی پزشکی انگلیسی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره) را معرفی کرده‌اند.

پزشکی در روسیه سالهاست که دانشجویان بین المللی را جذب کرده است. در طول رژیم کمونیستی، دانشجویان بین‌المللی که به لطف شهریه روسی در روسیه تحصیل می‌کردند و دانشجویان از درباریان در حال توسعه بودند. امروزه، دانشجویان بین‌المللی از سرتاسر جهان به زبان روسی تحصیل می‌کنند. برنامه های انگلیسی و فرانسه در برخی از برنامه های دانشگاهی معرفی شده است.

دانشگاه ها و موسسات خدمات برجسته ای را به دانشجویان خارجی ارائه می دهند تا بتوانند بدون دردسر ثبت نام کنند. علاوه بر این، شما می توانید مقدار قابل توجهی از پول خود را با دنبال کردن دوره های پزشکی از روسیه پس انداز کنید.

درمورد شرایط تحصیل در رشته پزشکی بیشتر بدانید.

شهریه دانشگاه پزشکی روسیه در مقایسه با سایر کشورها کمتر است و استانداردهای آموزشی در سطح بسیار خوب و به طور مداوم تایید شده است. این امر باعث می شود که دانشگاه های پزشکی روسیه برای دانشجویان بین المللی پزشکی جذاب تر و در بین دانشگاه های پزشکی بین المللی بسیار رقابتی باشد.

دانشگاه‌های پزشکی روسیه یکی از مؤسسات پیشرو در مطالعات پزشکی بوده و هستند. کتاب ها و کتاب های درسی منتشر شده در دانشکده های پزشکی روسیه به ده ها زبان ترجمه شده است. مدارک تحصیلی روسیه به رسمیت شناخته شده جهانی شده و در رتبه بندی یونسکو و سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در کانادا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

چرا تحصیل پزشکی در روسیه؟

روش ساده درخواست و پذیرش،

پذیرش با انتخاب فایل درخواستی، بدون آزمون ورودی،

کیفیت بالای آموزش و استانداردهای عالی علمی،

هزینه های تحصیل پزشکی مقرون به صرفه و هزینه های زندگی،

چندین لینک حمل و نقل بین المللی (موقعیت جغرافیایی با دسترسی آسان)،

دانشگاه های معتبر بین المللی و مدارک معتبر،

امکانات خوب در دانشگاه ها

مدارک پزشکی روسیه در سراسر جهان توسط سازمان جهانی بهداشت، یونسکو و غیره به رسمیت شناخته شده است.

درمورد تحصیل دندانپزشکی در آمریکا بیشتر بدانید.

امکان تحصیل به زبان انگلیسی

چندین فرصت برای مواجهه بالینی در بیمارستان های دانشگاهی،

محیط بین المللی مطالعه پزشکی ایمن،

فرآیند آسان درخواست ویزای دانشجویی،

شرایط تحصیل پزشکی روسیه

دیپلم دبیرستان: دانش آموز آینده باید دیپلم دبیرستان (گواهی) خود را گرفته باشد. اگر در فیزیک، شیمی و زیست شناسی حداقل 50 درصد نمره قبولی داشته باشد بهتر است. پرونده درخواست باید شامل کپی دیپلم دبیرستان و سوابق تحصیلی نتایج باشد.

پاسپورت معتبر یا سایر مدارک مسافرتی: کپی این سند.

سلامت خوب: گواهی پزشکی حاکی از وضعیت سلامت عمومی، نتایج آزمایش اشعه ایکس و HIV از بیمارستان دولتی.

شناسنامه؛

فرم درخواست؛

هزینه تحصیل پزشکی به زبان روسی

مطالعات پزشکی روسیه احتمالاً ارزان ترین در اروپا است. شهریه ها از دانشگاهی به دانشگاه دیگر و از تخصص های مختلف متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور و بورسیه های تحصیلی به سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد